duminică, 28 noiembrie 2010

De Sf. Andrei

Ieri a fost mare petrecere la restaurant Casa Rotaru.
Sărbătoriţii în ordine aleatoare au fost: mama copiilor mei, cumătra cea bogată cu finuţul din dotare şi Cumătrul cel Mare.
Meniul zilei a constat în jepure cu legume la cuptor stins în şpr de vin alb demisec (75 - 25% cu apă minerală Borsec). rut mâna pentru masă, cumătra!
Vă anunţ cu bucurie că a trecut criza, a mai rămas şi mâncare şi băutură după petrecere.
Fiică-mea a mai produs 50 RON, băgaţi în scutec de logodnica americanului... Să le fie într-un ceas bun!

Am dăruit tuturor invitaţilor din viroza mea. Ibuprofenul face minuni şi puţini anticorpi nu strică în prag de iarnă.


9 comentarii:

  1. Si acu te smiorcai in birou si imparti cu darnicie viroza. Am sa decontez la tine ibuprofenul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. super petrecere cugnado :D keep it up ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Edi: Azi ma simt mai bine...
    Mi-au mai ramas 6 pastile daca esti interesat. Sa nu iei mai mult de trei zile, fiule.

    RăspundețiȘtergere
  4. Articolul asta merge la sectiunea Post&Rugaciune

    RăspundețiȘtergere
  5. @satefac: Recunosc ca m-ai prins in ofsaid. Sper ca socrul meu sa nu-mi citeasca blogul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai uitat sa treci copanelele cu orez

    RăspundețiȘtergere
  7. Furaciunile pot fi noutati, dar petrecerile la Casa Rotaru sunt originale.
    Cumnatul from Spain.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Spaniolu': Pe langa orezul cu currrrry, ati ratat si tortul. Va trimit poze...

    RăspundețiȘtergere
  9. buna,mancarea,dar noi nu am luat microbi de la tine ,si inca ceva trebuie sa platesti drepturi de autor pentru anumite cuvinte din popor.

    RăspundețiȘtergere