miercuri, 13 aprilie 2011

Miercurea fără cuvinte - Colţ de rai

Bine aţi venit în zona rezidenţială a Iaşiului!

În vizită la vecinul meu, Vasile

Legendă:
*1 - Locul de veci al lui Victoraş, căluţul fermecat.
*2 - Canal scurgere chişălău de vacă.
*3 - Depozit de bălegar destinat arderii.
Sursă leapşă: Carmen

28 de comentarii:

  1. @Dama fara camelii: bine-ai venit pe ulita noastra. Vand si casa daca esti interesata.

    RăspundețiȘtergere
  2. si balegarul e de vanzare ? :)) am un cazan cu tuica pe foc ce trebuie chituit :))
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fericiti cei care locuiesc la tzara.
    Aer curat.
    Liniste.
    Oameni cu frica lui Dumnezeu.
    Minunat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă vecinul tău așa arată, înseamnă că , totuși, sunt privilegiată..

    RăspundețiȘtergere
  5. @CCM: cu mirosurile ar fi o problema, dar nu-i bai.
    @Escu: bine-ai venit pe ulita noastra, vad ca azi e plin de happy ww visitors! Imi pari bun gospodar, cat dai litru de tuica?
    @Incertitudini: bine-ai venit pe la noi. Vasile e cam naşpa, sa vezi ce bine arat eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si gainile?? Ai uitat de gaini... De fapt, ele sunt fotomodelele din poza :))

    RăspundețiȘtergere
  7. @Irina: chiar ca-s fotomodele, arata foarte bine ca-s de rasa grea. Ma gandeam zilele astea sa-i cer lui Vasile niste oua de pus la clocitoare. Ma fac si eu gospodar anul asta!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alice: am dat atatea detalii si poza e la rezolutie maxima. Cand iti revii din soc, baga mare o impresie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. D-zeu sa-l ierte pe calutul Victoras!Asa iti trebuie daca te-ai mutat de la bloc.
    Oricum noi abia asteptam sa se incalzeasca, sa scoatem fotoliile de pe terasa in curte, la soare.
    P.S. Cocosul lu' nea Vasile a supravietuit vantului de zilele trecute?

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca asa arata zona rezidentiala, prefer la periferie! Cat de diferit poate sa fie? :))

    Happy Ww!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Ela: fie-i balega usoara. Cum nu va deranjeaza mirosul, hai poftim! Cocosul e ok dupa cum se vede, poza e facuta azi.
    @Alicee: bine-ai venit pe ulita noastra, ww visitor. Pai la mine e cam de amandoua, si zona rezidentiala, si periferie. Mult noroc daca te apuci de cautat casa.

    RăspundețiȘtergere
  12. @Cristi: n-ai pentru ce, mie mi-e mila de Vasile, saracu'.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Artistic Communism: eu am primit-o de la Carmen, dar o dau cu placere mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  14. :)
    Salutare, man!

    Colt de rai pentru gaini si rame!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  15. @Andrei: hai salut! Rame nu prea sunt prin sat, am cautat de nebun pentru pescuit. In schimb, vaci si cai - cat incape.

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca nu te afecteaza e bine. Credeam ca esti la distanta mica de vecinul tau.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Cristi: Vasile e la foarte mica distanta de mine, ala e gardul dintre noi. Da' e ok...

    RăspundețiȘtergere
  18. Voiai să zici „Colț de răi” nu?

    RăspundețiȘtergere
  19. :)
    Nu pot sa cred!
    In tot balegarul din "colt de rai" nu se gasesc rame?
    Daca raspunsul e NU, atunci clar tot balegrul e contaminat cu nitriti, nitrati, fosfati si alti "ati"!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Gabi, nu sunt socata dar n-am cuvintele la mine azi....la cat vorbesc toata ziua, ai crede ca as putea spune ceva inteligent, dar uite ca nu ma ajuta neuronul singuratic:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Da da, sper sa ma pot muta si eu intr-o zona rezidentiala cat mai "Eco". Sunt invidios pe tine Gabi !

    RăspundețiȘtergere
  22. Cred ca nu te plictiseşti cu aşa vecini aproape. Ce semnifică zonele numerotate ?

    RăspundețiȘtergere
  23. Ah vai! sanepidul ce spune? sau s-a desfintat, nu mai exista?!
    Pe de alta parte... trebuie sa recunoastem ca o fotografie mai ... originala, nu a prezentat nimeni miercurea aceasta! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  24. @se-cret: depinde din ce unghi privesti. Gainile sunt rele ca nu papa.
    @Andrei: sunt bune si alea, am inteles ca ajuta la digestie.
    @Alice: sa-i facem cunostinta cu neuronul meu, cine stie ce iese!
    @Rares: ai de muncit, ca rata la banca e cam mare.
    @SoriN: sunt sigur ca regreti acum ca n-ai citit legenda.
    @Carmen: eu sunt cel mai original in fiecare saptamana, multam ca ai observat.

    RăspundețiȘtergere