vineri, 18 martie 2011

Marea mahmureală

Eu n-am bani de cinematografe şi nici prea mult timp de televizor.
Aşa că, spre deosebire de alţi bloggeri, mă feresc să-mi dau cu părerea despre noile apariţii sau despre filme, în general.

Aseară însă, am avut norocul să prindem din greşeală Marea mahmureală pe HBO Comedy.
Am râs de mi-au dat lacrimile, apoi am tuşit de mi-am scuipat plămânii şi apoi am luat-o de la capăt.

S-ar fi distrat şi nevastă-mea dacă nu era atât de stresată că îi trezeam copchilul sau că dau colţul de-atâta tuşit.
După film, am băgat câte 2 ţigări de persoană pe terasă, una după alta, ca să recuperăm cele 2 ore de pauză şi s-a mai relaxat şi nevastă-mea cu câteva hohote de râs.

OK, deci, dacă vă permiteţi luxul să plătiţi lunar pentru HBO Comedy, mai puteţi viziona filmul pe:
  • 29-03-2011, ora 04:15 sau
  • 29-03-2011, ora 22:50
  • 09-04-2011, ora 02:50
  • 09-04-2011, ora 21:20

Pentru colecţia personală, puteţi să comandaţi DVD-ul de la Cineshop (fac reclamă fără bani de data asta).
Costă doar juma' de milion, în lei vechi.

Dacă sunteţi zgârciţi sau lefteri, puteţi să-l trageţi de pe torente.
Eu n-aş face asta, pentru că e puţin ilegal şi pentru că l-am văzut deja.

Dacă nu vă pricepeţi la torente, puteţi să-l chemaţi pe Rareş, vă rezolvă imediat pentru modica sumă de 10 RON.

Vizionare plăcută!



P.S. Cică a apărut şi partea a doua:







11 comentarii:

  1. Da, am vazut si eu filmul, fix cand a aparut. Ca film de comedie e ok, are unele momente inspirate daca pot spune asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alice: doar ok? Eu mai am putin si imi cumpar DVD-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am ras mult la Hangover.Astept Hangover 2

    RăspundețiȘtergere
  4. @Adina: Sa ma anunti si pe mine cand apare pe torente Hangover 2.

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) E clar! Până la urmă ce ne recomanzi ca fiind soluția ideală? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuia sa ma dai de gol!Eu n-am torente, am HBO ca cei care stau pe un munte de bani :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Am uitat sa spun: eu m-am indragostit de cel cu barba!E super sexi =))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iulia: alegeti tot timpul varianta cea mai ieftina. La o adica, chiar si procesele de la tribunal costa :).

    RăspundețiȘtergere
  9. @Adina: ei hai, ca doar nu ti-am dat si seria la buletin. Fii barbata si recunoaste.
    Micutul burtos e "hot" ca un ardei iute, intradevar.

    RăspundețiȘtergere