duminică, 20 februarie 2011

There’s a new sheriff in town



9 comentarii:

  1. Ciocatele intregesc postura autoritara specifica serifilor.Banui ca-s achizitionate de la magazinul pt. serifi, impreuna cu parasolarul.

    RăspundețiȘtergere
  2. originala ,costumatia de sheriff.imi plac "cizmele" .

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabi, tu folosesti blogul pentru a deveni presedinte sau vedeta internationala ca Inna, si iti strici imaginea cu o poza de asta?

    RăspundețiȘtergere
  4. @CCM: scuze, am uitat sa mentionez numele artistului.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adina: cum poti sa zici ca imi stric imaginea? Tocmai am mai castigat 10.000 de adepti cu poza asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ela & Anonim: ciocatele sunt din piele naturala.

    RăspundețiȘtergere
  7. Aş fi preferat nişte ciocate din piele de şarpe, dar merg şi astea. Piesele de rezistenţă sunt, desigur, pistoalele. Eşti bun de-un casting pentru un western. Iii-ha!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Silvia: la noi in sat le zicem chistoale. Acu' observ ca le-am pus invers.

    RăspundețiȘtergere