vineri, 18 februarie 2011

Simi

Simi a fost idolul meu.

Era coleg de serviciu şi, cu toate că lucra la alt departament, era imposibil să nu îl remarci: haine de fiţe, geluit pe păr, cercel în ureche şi degrabă băgătoriu în seamă pe terasă, la ţigară.
De ce să nu recunosc, iniţial am păstrat o distanţă considerabilă faţă de el, poate pentru că nu prea îmi plac oamenii de genul său.

La fotbal cu băieţii, lucrurile au început să se schimbe.

Jucam deja de vreo oră când au ajuns studentele de la handbal pe terenul alăturat.
Randamentul sportiv al lui Simi scăzu brusc, alerga haotic şi dezinteresat doar pe partea dinspre fete.
După cum mă ştiţi, sunt competitiv de felul meu şi nu îmi place să pierd.
A zâmbit tâmp la mine când i-am atras atenţia şi mi-a arătat, complice, pe una dintre fete.
Închipuiţi-vă uimirea mea când, la sfârşit, s-a îndreptat relaxat către ea, a făcut cunoştiinţă şi a obţinut numărul ei de telefon.

La o săptămână, am ieşit la o bere cu băieţii, după meci.
Discutam aprins între noi când, deodată, îl observ din nou pierdut pe Simi.
De data asta îmi arată două fete la masa alăturată.
După un ping-pong scurt de priviri, îl văd că se ridică şi se aşează la masa lor.
În cinci minute, a mai venit cu un număr de telefon.

Crescuse în inima mea, aşa că m-am hotărât să-l descos.
Era visul oricărui holtei şi idolul oricărui om însurat.
Făcea ravagii printre femei cu tupeul sau, cu limbariţşi cu Dacia sa, 1310.

Cum de îi reuşea?
Enigma a fost rezolvată peste vreo câteva luni.
Mi-a povestit că fosta prietenă îi frânsese inima şi nu mai avea nici un fel de respect pentru celelalte femei.

Acum sper din toata inima ca, odată cu mutarea la altă firmă, să-şi regăsească puterea de iubire.
Nu mai e idolul meu, dar pot spune că am rămas prieteni.

P.S. Simi a făcut gratis designul pentru sloganul din campania prezidenţială a lui Vania.
Dacă aveţi nevoie de web designer şi aveţi ceva bani, vă pun eu în legătură cu el.

10 comentarii:

  1. Apreciez sigla, dar mă mir că încă n-a fost preluată pe mii de bloguri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aceeasi nedumerire o am si eu!Cred ca va trebuie un slogan tare,ceva de genul:
    "Iliescu apare,
    Soarele rasare."
    sau
    "Nu vrem bani,nu vrem valuta,
    Vrem ca Roman sa ne ...".

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca de vina e culoarea siglei.
    Violet. Trebuie violet!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Vania: putintica rabdare, maestre. Vine si vremea noastra.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ela: ok, ok, dar da-mi sugestii legate de Vania.

    RăspundețiȘtergere
  6. iti dai seama ca post-ul asta e degeaba? nici un comentariu la obiect.
    nimeni un intreaba de culoarea Daciei 1310 sau daca fosta o plecat cu una sau cu unu.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Anonim: am observat si eu. Macar sa fi primit vreo oferta pentru Simi.
    Dacia avea culoare rosie, fosta plecase cu unu.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Dacia avea culoare rosie" .. si 2 dungi albe, paralele

    RăspundețiȘtergere
  9. @Anonim: dungile sugereaza ca masina e foarte rapida.

    RăspundețiȘtergere