vineri, 21 ianuarie 2011

Vulpiţa de foc

Din categoria postărilor ce reinventează roata şi gaura din covrig, inspirat de ultimul post al lui Dani, vă prezint o idee pentru un IE plug-in de mare angajament.

Am probleme cu Mozilla Firefox când lucrez pe Blogspot şi sunt nevoit să folosesc Internet Explorer.
Totuşi, mi-aş dori să vizualizez blogul meu şi pe cele ale vecinilor cu Firefox-ul. Acum dau cu copy-paste dintr-o parte în alta.

Deci, ideea:

Click dreapta în Internet Explorer pe un link -> Open With Firefox:


Vulpiţă şireată, vreau drepturi de autor!

P.S. Da, ştiu, încă folosesc IE 6.0, omorâţi-mă...

4 comentarii:

  1. Da-I 10 lei lui Rares si-ti rezolva problema.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Ela: Nu cred ca scap asa ieftin cu Rares.

    RăspundețiȘtergere
  3. pfiuu...credeam ca nu mai foloseste nimeni 6-le. nu sunt singur deci.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim: Imi instalasem IE 7 pe laptopul vechi de la serviciu si mergea f prost. Am zis sa nu ma mai risc cu noul desktop.

    RăspundețiȘtergere