joi, 27 ianuarie 2011

Steffi Graf

Cine-mi face rost de reclama lui Steffi Graf la Adidas Torsion?
Aia cu "Miau" de după revoluţie, încă mai am un fetiş legat de ea.

Update: Uite-o, tată, ce sexy îi focoasa! Mulţumesc, Călinu!



M-am tot întrebat de ce se chinuia Adidas să facă atâta reclamă în România, într-un moment în care nici măcar nu aveai de unde să-ţi cumperi Adidas Torsion.
Mai mult, nimeni nu ştia încă cine e Steffi Graf.
Răspunsul l-am găsit tot eu, bineînţeles.
Costul reclamei pe o lună, la fiecare oră, imediat după "Titan Ice - altă viaţă!", costa mai puţin decât o singură reclamă la televiziunile din Germania.

Steffi rămâne aproape de inima mea, chiar dacă s-a măritat cu prostul de Andre Agassi.
Apropo, eu eram ăla din filmuleţul de mai jos:



12 comentarii:

  1. Pe atunci erai profesor si de aceea s-a maritat cu Andre Agassi:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Adina: m-ai deconspirat... Sa vezi ce patesc acasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Agassi nu e prost, unu la mînă. Doi la mînă, am avut o singură pereche de Adidas Torsion la viaţa mea (luaţi de taică-miu prin nu ştiu ce mega-combinaţie la vremea aia). Şi ăia îmi erau mici. Deci e ca şi cum nu i-am avut :((!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Silvia: nu e, dar de ce tocmai pe ea? Faci bani frumosi pe eBay daca mai ai papucii, mai ales ca sunt nepurtati...

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Prin 90' şi ceva cred că purtam mărimea 15 la picior, deci sunt oarecum la fel de nefolositori ca şi atunci.

    RăspundețiȘtergere
  6. @Silvia: ii cumpar eu daca nu au valoare sentimentala pentru tine. Zi-mi pretul si fac eu rost de bani de undeva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ei,ce vremuri...Pe atunci ma uitam si eu la toate sporturile-tati era inca in viata si aveam un singur televizor.Mi-aduc aminte ca Topescu avea un fetis cu picioarele lui Steffi Graf.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Ela: Corect, eu am incercat sa sugerez exact acelasi fetis, probabil majoritatea barbatilor de varsta mea il au.

    RăspundețiȘtergere
  9. Acum ca să îţi spulber orice speranţă (că-mi dau seama pentru cine îi vroiai), trebuie să recunosc că era o discuţie pur teoretică. Nu-i mai am de mult, cred că de a doua sau a treia zi după ce mi i-a adus taică-miu. Doar că m-ai făcut curioasă cu replica "Zi-mi pretul si fac eu rost de bani de undeva". Chiar aşa scumpi sunt/ ar fi?

    RăspundețiȘtergere
  10. @Silvia: Yeap, vintage + Steffi se vand ca painea calda.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://www.youtube.com/watch?v=RkG1spDolSU

    RăspundețiȘtergere