miercuri, 12 ianuarie 2011

Nu dorm...

... prea bine de vreo câteva zile.

Fiică-mea s-a decis să-şi schimbe programul după ultima răceală şi ia somn puţin după ora 2 noaptea.
Cum se face ora 22 devine din ce în ce mai activă, face cele mai drăguţe giumbuşlucuri, are chef de vorbit şi e bucuroasă nevoie mare.

Săptămâna trecută a fost distractiv, eram odihnit după vacanţa de iarnă.
Luni am rezistat cu succesuri, doar veneam după week-end.

Aseară nu am mai putut şi am adormit la ora 1:50, înaintea copilului.
M-am gândit să-i cer scuze în faţa dumneavoastră.

Nu se va mai întâmpla, draga mea, promit!

13 comentarii:

  1. Mesaj pentru Laura: Saptamana viitoare sa stai pana la 4 dimineata, ca tati e langa tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi te-a lasat sa dormi? Nu şi-a dezvoltat încă toate instinctele feminine, dar are timp...Costică, dormi?

    RăspundețiȘtergere
  3. incearca sa o tii ocupata in timpul zilei, sa iti faci putin timp pentru ea si seara... va fi mai obosita si va adormi mai repede :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Insomniaca: m-a trezit putin dupa ora 2 noaptea. Costica e genial, mersi ca mi-ai amintit de el.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Bogdan SDR: crede-ma ca a incercat nevasta-mea toate metodele. Tot la 2 adoarme.

    RăspundețiȘtergere
  6. La ora 3 a adormit aseara. Te-ai culcat la 1:50 si ai pierdut toata distractia.

    RăspundețiȘtergere
  7. Stai linistit, eu am adormit aseara la 10 si m-am trezit pe la 5 si ceva, si-apoi mai dormi daca poti ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. @teonegura: bine macar ca nu ti se intampla asta doua saptamani la rand.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aseara ai fugit sa dormi in alta camera si copilul a cazut din pat.Ce fel de tata esti?(se aude prin targ)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Anonim: Fiica-mea a facut o gluma buna aseara: a adormit la 23:30 si s-a trezit la 23:35.
    Crezi ca mai am incredere in ea? Cum sa nu dezertez?
    Acum trebuie sa-i mai cer o data scuze pt faza cu cazutul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu cum este.
    Multumesc foarte mult!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @CCM: Nu te mai plange atata. O singura noapte ai fost prezent la spectacol.

    RăspundețiȘtergere