joi, 30 iunie 2011

Stripăr

Când eşti cel mai frumos bărbat din lume, posibilităţile îţi sunt destul de limitate.
Dacă mai ai şi prostul obicei de a-ţi folosi cei doi neuroni din dotare, eşti pur şi simplu terminat ca individ social.

***

De copil era mai bine, toată lumea credea că sunt fetiţă.
Din păcate veni pubertatea, sâni măriţi nema, nasul crescu în neştire, tuleiele gârlă pe moaflă şi viaţa nu a mai fost niciodată la fel.

Dintr-odată toate fetele trăgeau de mine - Culcă-te cu mine! - Ba cu mine! - chiar şi unii băieţi făceau la fel.
Ceilalţi doar mă pironeau ciudoşi cu privirea.

***

I-am zis mamei că nu vreau la facultate, vreau să mă fac stripăr.
Lucrez doar noaptea, banii nu-s puţini, acolo lumea mă acceptă cum sunt, stresul e minim, mişcarea face bine la sănătate...

Am luat o bătaie de n-am reuşit s-o uit până am terminat facultatea.
Acum nu mă ia nimeni în serios, mă simt ca o blondă la masa de negocieri cu agenţiile de turism.

***

Fiică-mea îmi calcă pe urme, ruptă din rai de frumoasă ce e.
Ptiu - să nu te deochi...

În schimb, eu n-o să repet greşelile părinţilor!
Vrei să fii stripăriţă? - foarte bine, tată, fie cum zici tu...

3 comentarii:

  1. Of domnul gabi ce parere buna aveti despre dumneavoastra. Important este ca cei din jur sa ajunga la parerea asta. Daca totul este in capul dumneavoastra, apoi avem o problema.
    Si acum is auzim pe domnul Gabi

    - "BATMAN ! "

    - "BATMAN ! "


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Ai dreptate gabi, mai ales faza cu 2 neuoroni

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    PS: Pentru prima parte - a fost o gluma ;)

    PS: Te astept pe blog la mine gabi

    RăspundețiȘtergere
  2. -Oglinda,oglinjoara,cine-i cel mai frumos barbat din tara?
    -Gabi Rotaru,Gabi Rotaru!
    P.S. Ce-ti da sotia sa mananci in ultima vreme?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Bidibum: very funny, incearca omul sa se auto-ironizeze si il puneti la zid! Promit sa iti urmaresc blogul cand imi fac timp, de vreo doua luni n-ma timp sa respir la serviciu. Keep writing, sir!
    @Ela: acuma daca ma gandesc bine, ieri mi-a fost putin rau la stomac. Mancarea era foarte buna, de la nasa, dar poti sa stii ce continea?

    RăspundețiȘtergere